Een stijlvolle mix van culinaire hoogstandjes en ambiance
Een pensioen vieren van een medewerker? Een originele afterwork organiseren? Of op zoek naar een toffe locatie en feestelijk concept voor jouw nieuwjaarsreceptie? Met Trendy Party zorg je als bedrijf voor een onverwachte maar stijlvolle mix van culinaire hoogstandjes en ambiance. Ons team zorgt ervoor dat je bedrijfsfeest van A tot Z vorm krijgt en zorgt voor een totaalservice. Zo creëren we samen een feestje waar je collega’s nog lang over na zullen praten.
Trouwen met Trendy Party
Onze troeven?
- Drie formules om je medewerkers in de bloemetjes te zetten: Streetfood, Take a Bite en Walk & Talk.
- Culinaire hoogtepunten de hele avond lang, verzorgd door ons eigen team.
- Ruimte voor eigen accenten en special effects: een photobooth met props, een rode loper of een playlist opgesteld door je medewerkers,... the sky is the limit!
- Geen verborgen extra kosten. Transparantie is waar wij voor staan.
- Jouw projectmanager begeleidt je van A tot Z en neemt alle administratie en organisatie op zich. Zo ben je er zeker van dat je bedrijfsfeest tot in de puntjes is voorbereid en uitgewerkt.
- Met Dendermonde kies je voor een centraal gelegen locatie in Vlaanderen.
- Met 130 gratis parkings en 18 laadpunten parkeert iedere gast zonder zorgen zijn wagen.
- #Party
- #Fridaynight
- #Weddinginstyle
- #Streetfood
- #Walkingdiner
- #Liveoptredens
- #Exclusief
- #Ginbar
- #Cocktails
- #Bedrijfsfeest
- #Trouwfuif
- #Party
- #Fridaynight
- #Streetfood
- #Walkingdiner
- #Exclusief
- #Live optreden
- #Ginbar
- #Cocktails
- #Bedrijfsfeest
- #Trouwfuif
Onze feestformules
Streetfood
Take a bite
Walk & talk
jouw bedrijfsfeest
Ons Trendy Party concept
Op zoek naar een gezellige locatie voor jouw bedrijfsfeest en een feestconcept waarmee je iedereen warm maakt? Trendy Party en Hof Ter Velden slaan de handen in elkaar voor een totaalconcept waarbij je op vrijdagavond het bedrijfsfeest van je leven organiseert.
In een van de zalen of tuin van Hof Ter Velden wordt gezorgd voor een sfeervol feestje waar je gasten nog lang over zullen napraten. De catering zet daarbij de culinaire puntjes op de ‘i’. Onze DJ ervoor dat het bedrijfsfeest nog tot in de vroege uurtjes verder kan duren en geen enkele collega nog stil kan zitten. Nieuwsgierig geworden naar meer?
Laat van je horen!
Loop je intussen warm voor een van onze Trendy Party formules en wil je binnenkort hier jouw privéfeest organiseren? Wil je graag de details van jouw feest aftoetsen bij ons organisatorisch team? Of ben je benieuwd naar onze locatie? Geef ons dan zeker een seintje of vul ons contactformulier in en wij nemen binnen de 48u opnieuw contact met jou op.